اینستاگرام امروز از یک قابلیت جدیدی در اپلیکیشن خود معرفی کرده که از حالا امکان اضافه کردن هشتگ و لینک دیگر پروفایل‌ها را به بخش بیوگرافی کاربرانش می‌دهد. این لینک‌های زنده، کاربران را به صفحه هشتگ یا پروفایل دیگر موجود در اینستاگرام می‌برد.

اضافه‌ کردن هشتگ یا لینک پروفایل فرآیند بسیاری ساده‌ای است؛ ابتدا “Edit Profile” را انتخاب کرده و به بخش “bio” مراجعه کنید. سپس با تایپ یکی از علائم “#” یا “@”، لیستی از هشتگ‌های پیشنهادشده و یا پروفایل افراد مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که قصد برجسته کردن آن در بیوگرافی خود را دارید، انتخاب کنید تا آنها به عنوان لینک زنده پیش روی کاربران قرار گیرند.

به‌ لطف قابلیت جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند لینک هر هشتگ یا پروفایل دلخواه را به‌ حساب کاربری خود اضافه کنند؛ با این حال باید در نظر داشته باشید مالک لینک پروفایلی که در حساب کاربری خود آن را منشن کرده‌اید، از طریق یک اعلان از این موضوع مطلع خواهد شد و بدین ترتیب می‌تواند با اضافه‌ شدن لینک پروفایل خود به بیوی شما مخالفت کند و در این حالت، نامی که اضافه‌ کرده‌اید، باقی خواهد ماند؛ اما دیگر به حساب کاربری مخاطب لینک نخواهد بود.

امکان اضافه کردن هشتگ و لینک‌های پروفایل به بخش بیوگرافی اینستاگرام، بخشی از آپدیت جدیدی است که در حال حاضر برای هردو کاربران آی‌اواس و اندروید عرضه می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *