شارپ به تازگی از نسخه کوچک گوشی هوشمند Aquos S3 را رونمایی کرده است. نام این گوشی Aquos S3 mini است که نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 2040 در 1080 پیکسل دارد و نسبت ابعاد نمایشگر 17 به 9 بوده و بریدگی در بالا صفحه دارد که مشابه Aquos S2 می باشد.

نمایشگر گوشی دارای حداکثر روشنایی 550 نیت است. در دل گوشی، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 630 کوالکام با هشت هسته پردازشی (چهار هسته 2.2GHz Cortex A53 + چهار هسته 1.8GHz Cortex A53) به همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جای خوش کرده است. همچنین می توان فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس‌دی ارتقا داد.

در پشت دستگاه خبری از دوربین دوگانه نبوده و بجای آن از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و پشتیبانی از قابلیت PDAF برای عکاسی استفاده شده است. برای علاقمندان به عکاسی سلفی، در بریدگی بالای نمایشگر، دوربین 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. هر دو دوربین از قابلیت های هوش مصنوعی برخوردار هستند.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا اجرا می شود. حسگر اثر انگشت دستگاه قادر است تا در مدت 0.1 ثانیه قفل نمایشگر را باز کند. و در نهایت برای تامین اجزای سخت افزار آن از یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و برای شارژ هم پورت USB-C در نظر گرفته شده است. این گوشی قابلیت تشخیص چهره از طریق دوربین سلفی را دارد.

گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های مشکی، آبی و طلایی و با قیمت حدودی 250 دلار از طریق فروشگاه JD به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *