موبایل و تبلت

هواوی از گوشی Honor 7A با اندروید اوریو رونمایی کرد

هواوی اخیرا از یک گوشی هوشمند اقتصادی با نام Honor 7A یا آنر 7A رونمایی کرده است. آنر 7A، یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل دارد و نسبت ابعاد تصویر آن 18 به 9 است.

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 430 مجهز گشته و در دو مدل با 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. حسگر اثر انگشت آن نیز در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین دوگانه اصلی گوشی از سنسور 13 مگاپیکسلی و سنسور دوم 2 مگاپیکسلی با قابلیت افکت بوکه هوشمند برخوردار است.

دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با فلش استفاده شده است. همچنین می توانید از قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی استفاده نمایید. این گوشی دو سیم کارته بوده و از کارت حافظه میکرو اس دی هم پشتیبانی می کند. همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گوشی وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد.

به لحاظ نرم افزاری سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو با رابط کاربری EMUI 8 روی گوشی اجرا می شود. گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های مشکی، طلایی و آبی عرضه شود. قیمت مدل 2 گیگابایتی 105 دلار و قیمت مدل 3 گیگابایتی گوشی، 160 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا