لپ تاپ

سامسونگ لپ‌تاپ گیمینگ Odyssey Z را معرفی کرد

سامسونگ، نسخه جدیدی از لپ تاپ گیمینگ خود را با نام Odyssey Z معرفی کرد. محصول جدید سامسونگ، در مقایسه با لپ تاپ های رقبا، بسیار سبک و نازک است. با استفاده از لپتاپ در حالت گیمینگ حرارت دستگاه به‌سرعت بالا می‌رود و به‌همین دلیل سامسونگ از سیستم Aero Flow استفاده‌ کرده‌ است که دارای سه بخش کلیدی است: سیستم پخش حرارت به صورت پویا، طراحی سیستم خنک کننده ساده‌تر و دمنده Z Blade.

نمایشگر 15.5 اینچی لپ تاپ دارای رزولوشن تصویر 1920 در 1080 پیکسل بوده و از پردازنده‌های Core i7 نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GeForce GTX 1060 Max-P به‌ همراه 6 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 استفاده می‌کنند. این شرکت اعلام کرده که کارت گرافیک GeForce GTX 1060 Max-P از مدل 1060 Max-Q حدود 10 درصد قوی‌تر است و تجربه بصری بهتری را برای کاربر فراهم می‌کند؛ همچنین این لپ تاپ، 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD با فناوری NVMe PCIe دارد.

لپ تاپ Odyssey Z تنها 17.9 میلی متر ضخامت و 2.4 کیلوگرم وزن دارد و به لحاظ ارتباطی از یک عدد پورت USB-C، 2عدد USB-3، یک عدد USB-2، پورت HDMI و ورودی برق DC بهره می برد. از سایر مشخصات این لپ تاپ می توان به 2 عدد اسپیکر 1.5 واتی، صفحه کلید با نور پس زمینه، وبکم 720P اشاره نمود. سامسونگ هنوز قیمت این لپتاپ را اعلام نکرده‌است و با توجه به کانفیگ و منطقه جغرافیایی این قیمت متغیر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا