موبایل و تبلت

نسخه دموی Fuchsia OS، برای اجرا در مرورگر منتشر شد

اگر شما می خواهید که طعم سیستم عامل جدید شرکت گوگل با نام فیوشا یا Fuchsia OS بر روی مروگر خود تست کنید، کافیست که بر روی لینک کلیک کنید. گوگل سیستم عامل فیوژا را در فرمتی قابل تست در مرورگر آماده کرده است که به تمام افرادی که به اینترنت دسترسی دارند امکان تست آن را می‌دهد.

سیستم‌عامل Fuchsia بر پایه کرنل Magneta توسعه یافته؛ کرنلی که پیش از این طراحی اولین سیستم‌عامل غیر لینوکسی شرکت گوگل را به همراه داشته است. این در حالی است که Magneta خود از پروژه LittleKernel مشتق شده که با هدف مدیریت دستگاه‌های فعال در حوزه اینترنت اشیا توسعه یافته است. پیش‌ازاین در خبرها آمده بود که گوگل در حال کار بر روی لپ‌تاپ پیکسل با اسم رمز Andromeda است که می‌تواند از اندروید و کروم OS به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند.

اگرچه انیمیشن ها و تعاملات به خوبی طراحی شده اند اما اپلیکیشن ها فعلا کارایی خاصی ندارند و طراحی متریال کارت ها که گوگل علاقه زیادی به آن دارد، می تواند تا حدودی گیج کننده باشد. در حالی که تاکنون اطلاعات زیادی از شیوه اجرای این سیستم عامل بر روی گجت های مختلف منتشر نشده است، اما شاید جالب باشد که بدانید از هم‌اکنون قادر خواهید بود رابط کاربری اولیه آن را در مرورگر خود تجربه کنید. اکنون این نسخه که معلوم نیست به صورت عمومی منتشر خواهد شد یا خیر، توسط کلیه‌ی افراد قابل دسترسی است و در هر مرورگری اجرا می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا