سخت افزار

وسترن‌ دیجیتال، از حافظه‌های SSD مخصوص بازی با کیفیت 4K رونمایی کرد

بازی های کامپیوتری به طور فزاینده ای جذاب هستند، محتوای بصری غنی تر و شدیدتری نسبت به گذشته دارند و گیمرها با انتخاب گزینه های تکنولوژی برای به حداکثر رساندن تجربشان مواجه هستند. در این میان شرکت وسترن دیجیتال از نوعی از حافظه های SSD جدیدی مخصوص بازی با کیفیت 4K به کاربران ارائه کرده است.

این حافظه‌های SSD به شکل خاص برای اجرای بازی با کیفیت ۴K ساخته شده‌اند. اگر قصد دارید یک کامپیوتر مخصوص بازی بسیار قدرتمند بخرید که بازی‌های جدید را با سرعت بالایی اجرا می‌کند، می‌توانید یکی از حافظه‌های NVME SSD را بخرید. مارک گریس از شرکت وسترن‌ دیجیتال به این موضوع اشاره کرد:

در حال حاضر بازی کردن به موضوع مهمی تبدیل شده و گیمرها هم به فضای بیشتری برای نصب بازی نیاز دارند. پس به همین دلیل ما سعی می‌کنیم محصولات خوبی را راهی بازار کنیم. ما در حافظه‌های SSD جدید خودمان که با استفاده از فناوری ۳D NAND و NVMe ساخته شده‌اند عمکرد اجرای بازی‌های را چند برابر بهتر کردیم. از این حافظه‌ها می‌توانید برای بازی کردن و ادیت ویدیو استفاده کنید.

در ساخت SSD های NVMe جدید سری WD Black از تراشه‌های حافظه 3D TLC NAND جدید 64 لایه وسترن دیجیتال و یک کنترلر اختصاص استفاده شده است. این SSD ها در ظرفیت 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه می‌شوند. سرعت خواندن متوالی در مدل‌های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی به 3,400 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن متوالی در مدل 1 ترابایتی به 2,800 مگابایت در ثانیه می‌رسد.

عملکرد خواندن تصادفی در مدل 1 ترابایتی به 500,000IOPS می‌رسد که آن را به گزینه‌ای ایده برای سیستم‌های گیمینگ حرفه‌ای تبدیل می‌کند. دوام مدل 1 ترابایتی ه 600 ترابایت نوشتن در طول عمر، دوام مدل 500 گیگابیتی 300 ترابایت و دوام مدل 250 گیگابایتی 200 ترابایت اعلام شده است.مدل 250 گیگابیتی با قیمت 120 دلار، مدل 500 گیگابایتی 230 دلار و مدل 1 ترابایتی 550 دلار عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا