موبایل و تبلت

سامسونگ از گوشی گلکسی J7 Duo در هند رونمایی کرد

پس از شایعات، سرانجام سامسونگ امروز در هند از گوشی هوشمند میان رده خود با نام گلکسی J7 Duo پرده برداشت. خانواده گلکسی J یکی از محبوب ترین سری از گوشی های سامسونگ در هند با بیشترین فروش می باشد.

گلکسی J7 Duo از دوربین دوگانه بهره می برد که از ترکیب سنسور های 13 و 5 مگاپیکسلی استفاده می کند و برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی آن تعبیه شده است که هر سه حسگر گشودگی دهانه لنزی برابر با f/1.9 دارند. دوربین جلوی گوشی دارای قابلیت های متفاوتی است، یکی از آنها قابلیت Selfie Focus بوده که باعث تار شدن پس زمینه برای عکاسی می شود و دیگری حالت Beauty Mode بوده که باعث گرفتن یک عکس با کیفیت عالی می کند.

همچنین این گوشی دارای قابلیت Face Unlock بوده که امکان باز کردن گوشی از طریق تشخیص چهره را برای کاربر فراهم می کند. این گوشی قرار است با قیمت 16990 روپیه در رنگ های مشکی و طلایی در هند عرضه گردد. گلکسی J7 Duo به پردازنده هشت هسته ای اکسینوس 7 به همراه 4 گیگابایت رم مجهز بوده و حافظه ذخیره سازی گوشی 32 گیگابایت است که البته با استفاده از درگاه کارت جافظه میکرو اس دی می توان آن را تا 256 گیگابایت ارتقاء داد.

گلکسی J7 duo دارای نمایشگر 5.5 اینچی HD Super AMOLED می باشد و انرژی مورد نیاز دستگاه از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. به لحاظ نرم افزاری نیز، این گوشی با سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا