موبایل و تبلت

موبایل زدتی‌ای نوبیا زد 18 مینی با پردازنده اسنپدراگون 660 رونمایی شد

زدتی‌ای امروز به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید نوبیا زد18 مینی یا Nubia Z18 mini پرده برداشت. در دل این گوشی میان رده، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 660 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است.

در پشت دستگاه از ماژول دوربین دوگانه استفاده شده، که سنسور اصلی 24 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین جلوی گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی با میدان دید 80 درجه بهره می برد. دوربین عقب گوشی می تواند عکاسی پرتره را برای کاربران فراهم کند، در حالیکه با دوربین جلوی می تواند 106 نقظه صورت را با قابلیت تشخیص چهره برای بازکردن صفحه گوشی اسکن کند.

نوبیا زد 18 مینی، نمایشگر 5.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد و نسبت ابعاد تصویر آن 18 به 9 می باشد. همچنین یک لایه محافظ گوریلا گلس هم در هر دو طرف بدنه آلومینیومی قرار داده شده است. نوبیا زد 18 مینی در رنگ های سفید، مشکی، آبی روشن، بنفش و صورتی عرضه می شود. ZTE قابلیتی مخصوص هوش مصنوعی با نام NeoSmart AI برای این گوشی طراحی کرده که با دکمه صدا ترکیب شده است.

گفتنی است که گوشی زدتی‌ای نوبیا زد 18 مینی قرار است از ماه آپریل در اختیار مشتریان قرار گیرد. قیمت مدل 64 گیگابایتی 230 یورو و قیمت مدل 128 گیگابایتی نیز 270 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا