موبایل و تبلت

شیائومی از موبایل مخصوص بازی Black Shark رونمایی کرد

شیائومی امروز از یک گوشی هوشمند مخصوص بازی با نام Black Shark پرده برداری کرده است. این یک دستگاه کاملا جدید با سخت افزار سفارشی از جمله پردازنده اسنپدراگون 845، سیستم خنک کننده جدید و باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی بوده تا بهترین عملکرد بازی را تا بهترین عملکرد بازی را از گوشی دریافت کنید.

نمایشگر 5.99 اینچی IPS LCD گوشی بلک شارک، دارای رزولوشن 2160×1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 می باشد. بلک شارپ دارای پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه واحد گرافیکی Adreno 630 است. برای عملکرد بهتر، شیائومی گوشی بلک شارک را  مجهز به یک سیستم خنک کننده مایع چند مرحله کرده که می تواند دمای پردازنده را 8 درجه پایین بیاورد.

این گوشی همچنین قرار است در دو مدل با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود. همچنین تراشه پردازش تصویر روی صفحه ساخت MEMC، رنگ ها واضح تر و عملکرد صاف را به ارمغان می آورد. بلک شارک، دارای یک بلندگو است، اما صدای دستگاه به عنوان دومین صدای استریو بیسو عمل می کند. بدنه این برای شکل گرفتن بهتر به طور X شکل طراحی شده و فریم گوشی به عنوان یک آنتن استفاده می شود.

همچنین شما می توانید گیم پد مخصوص را که مشابه آنچه که نینتندو سوئیچ دارد، به گوشی متصل کرده و از بازی لذت ببرید.این گیم پد ازباتری 340 میلی آمپر ساعتی  استفاده کرده و از طریق بلوتوث متصل می شود. یک دکمه اختصاصی با نام Shark روی گوشی قرار گرفته که با فشار روی دکمه، امکان استفاده از همه منابع سخت افزاری گوشی را برای بازی کردن فراهم می کند.

به لحاظ نرم افزاری، سیستم عامل اندروید اوریو به همراه رابط کاربری JOY UI، که یک لانچر سفارشی بوده و برخی از اپلیکیشن های Xiaomi’s MIUI را به اشتراک می گذارد، به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده است. بلک شارک دارای دوربین دوگانه اصلی است، سنسور اصلی دستگاه 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.75 و سنسور دوم 20 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.75 است. سایز پیکسل های دوربین 1.25 میکرو متر و سایز سنسور دیگری 1 میکرومتر است. برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی هم از دوربین 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره گرفته است.

پیش فروش این دستگاه از 20 آپریل و از طریق سایت JD.com امکان پذیر است. همچنین در رنگ های  مشکی و خاکستری موجود خواهد بود. قیمت اعلام شده برای مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 557 دلار و برای مدل 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 477 دلار می باشد. گفتنی است که قیمت گیم پد مخصوص گوشی 28 دلار می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا