شرکت هواوی گستره محصولات سری آنر خود را با معرفی اولترابوک مجیک‌بوک آنر (Honor MagicBook) حالا به بازار اولترابوک‌ها نیز گسترش داده است.

مجیک‌بوک از یک نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی با نسبت حاشیه تا بدنه 81 درصد در سه طرف بدنه بهره می برد. وزن این اولترابوک 1.47 کیلوگرم و ضخامت 15.8 میلی متر دارد. این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با پشتیبانی نور پس زمینه RGB است. مجیک بوک به نسل هشتم پردازنده های اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا MX150 مجهز گشته و از حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم برخوردار است.

پردازشگر اصلی مجیک بوک آنر به همراه پردازنده گرافیکی هر دو از یک فن و از طریق لوله‌های خنک‌کننده حرارت خود را پائین خواهند آورد و فن در نظر گرفته شده هوای مورد نیاز را از سه دریچه هوای موجود تامین خواهد کرد و سپس هوای گرم را از دریچه موجود بیرون خواهد داد. مجیک بوک آنر از یک باتری بزرگ 75.4 وات‌ساعت بهره می‌برد که انر اعلام کرده می‌تواند 12 ساعت انرژی لازم برای کار را تامین کند و با یک ساعت شارژ از طریق درگاه USB-C می‌توان تا 70 درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

به لحاظ ارتباطی، این لپ تاپ یک درگاه USB-A 3.0 و یک درگاه USB-A 2.0 به همراه درگاه HDMI و درگاه 3.5 میلیمتری ورودی و خروجی صدا در لبه‌های دستگاه همراه دارد و هواوی از یک برنامه با عنوان Magic-Link در این دستگاه بهره برده که دیگر یازی به کابل برای انتقال فایل‌های خود میان گوشی هوشمند هواوی و مجیک‌بوک آنر نداشته باشید. قیمت مجیک‌بوک آنر در مدل i5 به قیمت 5 هزار یوآن (800 دلار / 645 یورو) و مدل i7 به قیمت 5700 یوآن (910 دلار / 735 یورو) اعلام شده است. مجیک بوک انر ابتدا در چین عرضه خواهد شد و هنوز زمان عرضه آن در بازارهای جهانی نامشخص است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *