از آنجا که درصد قابل توجهی از بازی‌سازان کشور، در شهرستان‌ها ساکن هستند؛ جهت تسهیل حضور آن‌ها در رویداد بین‌المللی TGC 2018 امکان اسکان ارزان قیمت در طول برگزاری رویداد فراهم شد.

امکان اسکان ارزان قیمت متقاضیان شهرستانی حضور در دومین دوره رویداد TGC به‌عنوان فراهم شده است. به این ترتیب متقاضیان می‌توانند در طول برگزاری رویداد TGC، در یک یا هر سه روز 13، 14 و 15 تیرماه از امکان اسکان ارزان قیمت استفاده کنند. محل اسکان متقاضیان، هتل آراد تهران خواهد بود و امکان دسترسی به مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما به عنوان محل برگزاری رویداد از طریق خط اتوبوس BRT و تاکسی، از این هتل به آسانی فراهم است.

این امکان برای 60 نفر از متقاضیان فراهم شده و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند و شماره تلفن 88310222 داخلی 445 برای پاسخ‌گویی به سوال علاقه‌مندان و ثبت‌نام درنظر گرفته شده است. سال گذشته نیز امکان اسکان ارزان قیمت برای متقاضیان شهرستانی فراهم بود اما امسال ظرفیت استفاده از این تسهیلات دو برابر شده است.

براساس این گزارش TGC2018 در روزهای 14 و 15 تیرماه برگزار خواهد شد. کلاس‌های تخصصی طولانی مدت این رویداد نیز 13 تیرماه در محل انستیتوی ملی بازی‌سازی برپا می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به سایت www.tehrangamecon.com/fa مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *