موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی سونی اکسپریا XZ2

سونی امسال در عرضه گوشی پرچم‌ دار خود یعنی سونی اکسپریا XZ2 کمی ریسک کرد. این گوشی ضخیم‌تر شده و طراحی آن به گونه‌ای است که شاید مشتریان نپسندند، ولی در عوض این افزایش ضخامت، باعث افزایش استحکام Sony Xperia XZ2 شده است.

Zack Nelson ، یوتوبر معروف که با نام JerryRigEverything نیز شناخته می شود اخیراً به بررسی مقاومت موبایل اکسپریا XZ2 پرداخته و نتایج، از آن چیزی که انتظار دارید بهتر است. ممکن است بسیاری از کاربران ظاهر جدید اکسپریا XZ2 را مثل گوشی‌های قبلی، زیبا ندانند، مخصوصا این که طراحی شیشه‌ای و فلزی این گوشی به همراه پشت خمیده، باعث ضخیم‌تر بودن آن شده‌اند. اما سونی با بهره گیری از Gorilla Glass 5 هم در جلو و هر در پشت گوشی، یک گوشی مستحکم طراحی کرده است. اما نقطه ضعف کوچکی نیز در این گوشی وجود دارد و آن هم آسیب‌پذیری بیشتر حسگر اثر انگشت نسبت به سایر اجزای گوشی است.

در مرحله بعد، در تست خم شدن دستگاه است که اکسپریا XZ2 حقیقتاً به چالش کشیده می شود. طراحی جدید و استفاده از مواد متفاوت سبب شده که اکسپریا XZ2 برخلاف مدل های قبلی واقعا در برابر خم شدگی مقاوم باشد و این موضوع نشان می دهد که حداقل از نظر مقاومت دستگاه، سونی به فرمول موفقیت آمیزی در طراحی دست پیدا کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا