شیائومی به تازگی از گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود با نام Redmi S2 رونمایی کرد. این دستگاه در رده گوشی ردمی نوت 5 به بازار عرضه شده است. محصول جدید این شرکت به پردازنده اسنپدراگون 625 با هشت هسته پردازشی با سرعت 2.0 گیگاهرتز به همراه واحد گرافیکی Adreno 506 مجهز شده است. به لحاظ نرم افزاری، جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI 9 به همراه سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده است.

نمایشگر 5.99 اینچی ردمی اس 2 دارای رزولوشن اچ دی پلاس دارد. سنسور اثر انگشت، در پشت دستگاه قرار دارد و کلید های ناوبری آن روی نمایشگر قرار گرفته است. دوربین سلفی دستگاه از سنسور 16 مگاپیکسلی برپایه هوش مصنوعی برخوردار بوده و دوربین دوگانه اصلی آن از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی به همراه قابلیت EIS  استفاده می کند.

شیائومی ردمی اس 2 قرار است در دو مدل با 3 و 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو اس دی عرضه شود. گفتنی است که قیمت مدل 3/32 گیگابایتی 160 دلار و قیمت مدل 4/64 گیگابایتی 171 دلار اعلام شده است. همچنین این گوشی در سه رنگ رزگلد، طلایی و نقره ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *