فناوری

ایسر، لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500 را معرفی کرد

ایسر به تازگی عضو جدیدی از خانواده لپ تاپ های گیمینگ سری Predator با نام Helios 500 رونمایی کرده که نسخه بزرگتر از نسخه قبلی لپ تاپ Helios 300 می باشد.

این لپ تاپ دارای نمایشگر 17.3 اینچی بوده و در دو مدل با رزولوشن 4K و 1080p با نرخ رفرش صفحه 144 گیگاهرتز و سازگار با تکنولوژی انویدیا جی‌سینک به مشتریان ارائه می شود. لپ تاپ Helios 500 به کارت گرافیک GTX 1070 با ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی، پردازنده قدرتمند Intel Core i9+ 8950HK، حافظه رم 64 گیگابایتی مجهز شده است.

بی شک استفاده از چنین سخت‌افزار قدرت‌مندی نیاز به سیستم‌ خنک‌کننده‌ی کارآمد دارد. ایسر از تکنولوژی انحصاری «Dual AeroBlade 3D fans» برای خنک‌سازی در این لپ‌تاپ استفاده کرده است؛ همچنین برای زیبایی بیشتر، چندین چراغ ال‌ای‌دی در این دستگاه استفاده شده است. البته مدل ارتقایافته لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 300 هم قابل سفارش است که دارای مشخصاتی از قبیل پردازنده اینتل Core i7 پلاس، کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا و سیستم خنک کننده Dual AeroBlade 3D است. این مدل با دو رنگ جدید مشکی و طلایی، سفید به زودی قابل سفارش خواهد شد.

نسخه‌ی پایه‌ی Helios 500 با پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل Core i5 از ماه ژوئن با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید؛ اما اگر خواهان بالارده‌ترین نسخه این دستگاه با پردازنده‌ی +Core i9 هستید، بی شک باید خود را‌ آماده‌ی پرداخت مبلغ بالاتری کنید. متأسفانه ایسر هیچگونه قیمت و تاریخ عرضه‌ای را برای Helios 300 اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا