ال‌جی از V35 ThinQ، جدیدترین عضو خانواده سری V پرده برداشت. جدیدترین عضو سری وی از ماه ژوئن وارد بازارهای امریکا می‌شود و پس از آن در بازارهای خاصی از آسیا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد شد.

این محصول برای برطرف کردن نیاز بیشتر کاربران به پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. ال‌جی V35 ThinQ از نمایشگر ۶ اینچ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ با کیفیت QHD پلاس و وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل در بدنه‌ای که تنها ۱۵۷ گرم وزن و ۷٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد بهره می‌برد.

این نمایشگر با برخورداری از شیشه ضدخش Corning® Gorilla® Glass 5 با لبه‌های منحنی برای ایجاد ظاهری شیک و ممتاز مقاوم‌تر از قبل است. ال‌جی V35ThinQ به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند را با برخورداری از رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک تاب بیاورد و از ۱۴ آزمایش MIL-STD 810G ارتش امریکا برای اطمینان از دوام تجهیزات در محیط‌های خشن با موفقیت عبور کند.

علاوه بر این حالا ال‌جی دوربین‌های پیشرفته‌تر جی 7 را به V35 ThinQ آورده است. به این ترتیب با دو دوربین 16 مگاپیکسلی مواجهیم که دوربین اصلی به دیافراگم f/1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال مجهز بوده و دوربین دوم زاویه دید گسترده و دیافراگم f/1.9 دارد. این گوشی در دو نسخه معمولی و پلاس به ترتیب با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. خوشبختانه دوربین سلفی هم حالا 8 مگاپیکسلی با f/1.9 است تا بتوانید روی آن حساب کنید.

مبدل صوتی چهارگانه دیجیتال به آنالوگ های-فای (Hi-Fi Quad DAC) در ال‌جی V35 ThinQ هنگام اتصال به هدفون‌های پیشرفته صدایی قدرتمندتر ارائه می‌دهد. با فناوری DTS:X، شنوندگان می‌توانند از صدای فراگیر سه‌بعد مجازی تا ۷٫۱ کانال صوتی با هر محتوایی و در هر جایی لذت ببرند. بلوتوث 5، درگاه USB-C 3.1، اندروید 8.0، سازگاری با دالبی ویژن و HDR10، فیلم‌برداری 4K HDR و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی از جمله مشخصات دیگر این گوشی هستند.

V35 همچنین به قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین جی 7 مجهز شده است. این گوشی قرار است با قیمت حدودی 900 دلار یا 800 یورو از 18 خردادماه در دو رنگ خاکستری و سورمه‌ای (Aurora Black) به بازار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *