موبایل و تبلت

شیائومی Mi 8 SE با تراشه اسنپدراگون 710 معرفی شد

شیائومی با برگزاری مراسمی در کنار رونمایی از نسل جدید پرچمدار خود، گوشی میان رده‌ی خوش قیمت می ۸ اس ای را نیز معرفی کرد. شیائومی می ۸ اس ای که اولین گوشی دارنده تراشه کوالکام اسنپ‌درگون ۷۱۰ است.

نمایشگر ۵.۸۸ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ پیکسل و پنل امولد با نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ که ۸۶ درصد بدنه گوشی را پوشش می‌دهد. همانطور که در بالا اشاره شد، تراشه تعبیه شده در Mi 8 SE از نوع اسنپدراگون 710 است. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی از نوع Kryo 360 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و واحد گرافیکی Adreno 616 می باشد.

به ادعای شیائومی، عملکرد این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 660، حدود 20 درصد بهتر است. دوربین اصلی دوگانه گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلیت هوش مصنوعی در این دوربین بکار رفته است. دوربین جلوی گوشی هم از سنسور 20 مگاپیکسلی با تراکم پیکسلی 2 میکرونی و پشتیبانی هوش مصنوعی برخوردار است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری MIUI 10، باتری ۳۱۲۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی Quick Charge 3.0 اشاره نمود. این گوشی قرار است تا در دو مدل روانه بازار شود که شامل دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی از وجود حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی بهره برده و برچسب قیمت ۲۸۰ دلاری دارد. نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی نیز از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی بهره برده و با برچسب قیمت ۳۳۱ دلاری راهی بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا