گجت و پوشیدنی

هواوی واچ 2 مدل 2018 به طور رسمی معرفی شد

هواوی به تازگی از مدل 2018 ساعت هوشمند هواوی واچ 2 با پشتیبانی از اتصال 4G و بلوتوث معرفی شد. این ساعت هوشمند در سه نسخه eSIM، نانوسیم و بدون سیم کارت عرضه می شود.

نمایشگر 1.2 اینچی اولد این ساعت دارای رزولوشن 390 در 390 پیکسل بوده که با پوشش گوریلا گلس محافظت می شود. وزن این ساعت 57 گرم و ابعاد آن 45 در 48.9 در 12.6 است. این ساعت همچنین به لطف تاییدیه IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم است. تراشه تعبیه شده در این ساعت از نوع کوالکام اسنپدراگون 2100 بوده و در کنار تراشه، 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. به لطف NFC، شما می‌توانید از سیستم‌های ارتباطی Huawei و Ali Pay به علاوه سیستم WeChat استفاده کنید.

همراه یک eSim، این ساعت می‌تواند برای ایجاد تماس و استفاده از سرویس های تحت وب شامل استریم موسیقی مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا یک GPS داخلی نیز وجود دارد که می‌تواند گام‌های دویدن شما را در لحظه بشمارد. این ساعت علاوه بر گام‌ها، قادر به اندازه گیری ضربان قلب شما نیز هست و کیفیت خواب شما در شب را به نمایش می‌گذارد. در اینجا یک سنسور پاسخگویی گالوانیزه بدنه (برای جلوگیری از خط و خش) همراه با یک فشارسنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما است.

با استفاده‌ی در حد معمول، باتری این گوشی یک روز و نیم بدون شارژ دوام می‌آورد و اگر از اتصال 4G آن استفاده کنید این میزان به 1 روز می‌رسد. مدت زمان لازم برای رسیدن شارژ باتری از 0 به 100 نیز 100 دقیقه است. هواوی واچ 2 2018 هم اکنون با قیمت 310 دلار در سایت Vmall‌ به فروش می‌رسد. گزینه‌های رنگ انتخابی شامل یک مدل مشکی کربنی (نسخه eSim) و نارنجی (nanoSim) هستند. مدل بلوتوثی این ساعت نیز با قیمت 240 دلار و در رنگ‌های خاکستری ستاره‌ای و مشکی کربنی به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا