موبایل و تبلت

بلک‌بری Key2 با صفحه کلید فیزیکی و دوربین دوگانه رونمایی شد

سرانجام، طی برگزاری مراسمی در شهر نیویورک، شرکت TCL از جدیدترین گوشی هوشمند برند بلک بری با نام BlackBerry Key2 پرده برداری کرد.

Key2 همان ظاهر گوشی‌های بلک‌بری با نسبت تصویر 3:2 و صفحه‌کلید فیزیکی را حفظ کرده و در عوض حالا با طراحی بهبود یافته و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. نمایشگر 4.5 اینچی IPS LCD گوشی، رزولوشن تصویر 1620 در 1080 پیکسل دارد، در حالی پردازنده تعبیه شده از نوع اسنپدراگون 660 است. این گوشی همچنین 6 گیگابایت رم دارد. بدنه گوشی ترکیبی از آلومینیوم  سری 7 و پلاستیک بوده و بلک‌بری گوشی را در دو رنگ مشکی یا نقره‌ای عرضه خواهد کرد.

دوربین اصلی گوشی، دوگانه است. سنسور اصلی 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌های 1.28 میکرومتری به همراه سنسور تله فوتو با دیافراگم f/2.6 برای زوم دیجیتال و عکاسی پرتره است. صفحه‌کلید فیزیکی این گوشی صرفاً برای تایپ کاربرد نداشته و می‌توانید هر کدام از حروف آن را به اجرای یک اپلیکیشن خاص اختصاص داده و از دکمه Spacebar هم به عنوان ترک‌پد و حسگر اثر انگشت استفاده کنید. به گفته بلک‌بری با افزایش 20 درصدی ارتفاع دکمه‌ها حالا تایپ کردن سریع‌تر، دقیق‌تر و آسان‌تر است.

بلک‌بری قول آپدیت‌های امنیتی ماهانه را برای این گوشی داده و می‌گوید Key2 حداقل یک آپدیت بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد. قیمت بلک‌بری Key2 در آمریکا 649 دلار و در اروپا 649 یورو تعیین شده و این گوشی قرار است از همین ماه وارد بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا