کنسول و بازی

تماشا کنید: ویدیوی گیم‌پلی بازی Anthem

کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته در نمایشگاه E3 2018 از جدیدترین بازی خود رونمایی کرد که از بین آنها بازی Anthem بود. عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) برروی کنسول‌های Xbox One و PS4 و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

شما در نقش مهاجم‌هایی قرار دارید که وظیفه‌شان جست‌وجو در دنیای ناشناخته و حفاظت از انسان‌ها است. این مهاجم‌ها دارای لباس‌هایی با نام Javelin هستند که به آن‌ها توانایی‌ها و اسلحه‌های مختلفی می‌دهد. این Javelinها دارای 4 نوع مختلف (Ranger، Colossus، Interceptor و Storm) بوده و کاملا قابل شخصی‌سازی می‌باشند. بازی به صورتی طراحی شده که با دوستانتان به انجام آن بپردازید ولی اتمام آن به صورت تک نفره نیز ممکن است.

داستان Anthem در دنیایی زنده روایت می‌شود. مهاجمان آزاد (Freelancer) محافظ بقیه جمعیت انسان‌ها هستند. آن‌ها در دنیایی که “توسط خدایان رها شده” به دل خطر زده تا ماموریت‌های‌شان را به پایان رسانده و خطرات را رفع کنند.

هر زمان که بازیکنان به بخش مرکزی باز می‌گردند، شاهد اثرات انتخاب‌های خود بوده و بخش بعدیِ روایت Anthem را تجربه می‌کنند. اینجا جاییست که بخش اعظمی از داستان Anthem روایت می‌شود.

طبق اعلام EA، بازی از هیچ‌گونه لوت‌باکسی استفاده نخواهد کرد ولی شما می‌توانید آیتم‌های مختلفی را جهت شخصی‌سازی شخصیت خود خریداری کنید. این آیتم‌ها با آگاهی کامل بازیکن خریداری شده و شما می‌توانید قبل از خرید ببینید که آیتم مورد نظرتان چه تغییری برروی شخصیت شما ایجاد می‌کند.

هم‌چنین EA در کنفرانس خود وعده داد که تا مدت زیادی بعد از عرضه Anthem از بازی پشتیبانی خواهد کرد. از آن‌ جایی که دنیای بازی در طول زمان در پاسخ به پبشرفت‌های جدید تغییر شکل خواهد داد، بعضی از این محتویات مربوط به گیم‌پلی خواهند شد و بقیه آپدیت‌هایی داستان‌محور خواهند بود. Bioware دنیایی ساخته که در آن بازیکنان با شخصیت‌هایی که عاشق‌شان می‌شوند، به تعامل پرداخته و براساس گفته نویسنده ارشد بازی یعنی “کتلین روتسائرت”، بازیکنان در طول زمان با آن شخصیت‌ها تجربه‌هایی جدید خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا