موبایل و تبلت

ویوو NEX S با حسگراثرانگشت زیر نمایشگر معرفی شد

ویوو به تازگی از نسل جدید گوشی هوشمند خود به نام Vivo NEX S با نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر با نام Vivo NEX S رونمایی کرد.

نسبت نمایشگر به بدنه گوشی NEX S حدود 91.24 درصد بوده که این شرکت آن را نمایشگر Ultra FullView نامیده است. نمایشگر 6.59 اینچی سوپر امولد گوشی دارای رزولوشن 2316 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19.3 به 9 است. ویوو نکس اس به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

در قسمت پشت دستگاه یک جفت دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و در قسمت جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پاپ‌آپ برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدئویی وجود دارد و حسگر اثر انگشت با نمایشگر یکپارچه شده است. دوربین پشتی نیز از قابلیت های هوشمند مصنوعی با تشخیص صحنه، HDR، فیلتر و ترکیب عکس بهره مند است.

به لحاظ نرم افزاری، گوشی نکس اس با پوسته اختصاصی Funtouch OS 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید اوریو عرضه می شود. همچنین این گوشی به دستیار هوشمند صوتی با نام Jovi مجهز شده است. به لطف دکمه اختصاصی سخت افزاری در کنار گوشی – همانند سامسونگ بیکسی – به شما اجازه می دهد تا دستیار صوتی Jovi را فعال کرده و از آن استفاده کنید. Jovi قادر به شناسایی تصویر است، می تواند اپلیکیشن ها را اجرا کند و از دستورات صوتی متعددی پشتیبانی کند.

قیمت این گوشی برای مدل 8/32 گیگابایتی معادل 702 دلار و برای مدل 8/256 گیگابایتی معادل 780 دلار اعلام شده است. OEM اعلام کرده که پیش فروش این دستگاه از 13 ژوئن آغاز می شود و از 23 ژوئن به روانه بازار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا