گجت و پوشیدنی

گارمین از ساعت هوشمند Vivoactive 3 Music رونمایی کرد

گارمین به تازگی از نسل جدید ساعت هوشمند Vivoactive 3 Music، که دارای جی‌پی‌اس به همراه قابلیت ذخیره سازی موزیک، رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند به شما امکان ذخیره سازی تا 500 آهنگ را فراهم می کند.

کاربران با استفاده از نرم‌افزار گارمین اکسپرس می‌توانند به انتقال موسیقی از روی کامپیوتر خود بپردازند و سپس برای شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود از طریق هدفون مجهز به بلوتوث، آن‌ها را در فهرست پخش قرار دهند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق فروشگاه کانکت آی‌کیو، اپلیکیشن سرویس‌های موسیقی را دانلود و سپس به‌منظور شنیدن آفلاین و بدون تبلیغات، فهرست‌های پخش سفارشی خود را با ساعت همگام‌سازی کنند.

همچنین ساعت Vivoactive 3 Music از روی مچ دست میزان ضربان قلب را اندازه گیری کرده و به صورت پیش‌فرض بیش از ۱۵ اپلیکیشن ورزشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. جی‌پی‌اس داخلی نیز به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت دقیق فعالیت‌های بیرون از خانه‌ی خود را ثبت کنند.

به گفته گارمین، مدت طول عمر باتری در حالت ساعت حداکثر 7 روز و در حالت جی پی اس و موسیقی 5 روز اعلام شده است. از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به کنترل سطح تناسب اندام با حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 max) و تخمین سن بدن (فیتنس) و همچنین نظارت بر نحوه‌ی مدیریت استرس اشاره نمود.

در نهایت امکان سفارشی‌سازی با هزاران واچ فیس رایگان و دسترسی به اپلیکیشن‌های متنوع از طریق فروشگاه کانکت آی‌کیو نیز در این ساعت فراهم شده است. ویواکتیو ۳ موزیک به همراه بند ۲۰ میلی‌متری سیلیکون مشکی استاندارد با قابلیت جداسازی سریع و با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. بندهای جانبی نیز به صورت جداگانه در اندازه‌های مختلف موجود است و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا