موبایل و تبلت

ایسوس ZenFone Ares با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شد

به تازگی، شرکت ایسوس در سکوت خبری، از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام ZenFone Ares رونمایی کرد. این گوشی با تمرکز بر قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ساخته شده است و از این نظر بسیار مشابه با گوشی ZenFone AR ای می باشد که سال گذشته معرفی شده بود.

ذن‌فون Ares از نمایشگر ۵.۷ اینچی امولد با نسبت تصویر استاندارد ۱۶:۹ و وضوح تصویر QHD یا (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بهره می‌گیرد. نمایشگر این گوشی به برخی از ویژگی‌های نام‌آشنا همچون فناوری Tru2life به‌منظور بهبود قابلیت دید در محیط‌های خارجی و پوشش مقاوم در برابر چربی مجهز شده است.

تراشه تعبیه شده در ذن فون آرس، اسنپدراگون 821 کوالکام است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته حافظه این گوشی از طریق کارت حافظه قابل افزایش است و سخت افزار آن نیز با تکنولوژی ARCore گوگل سازگار می باشد.

ذن‌فون Ares در بخش دوربین یک بار دیگر به همان حسگر ۲۳ مگاپیکسلی به همراه لنز با وضوح بالای پیکسل‌مستر ۳ مجهز شده است؛ البته این دوربین به‌منظور پیاده‌سازی افکت‌های سه‌بعدی واقعیت افزوده از قابلیت ردیابی حرکتی و سنجش عمق بهره می‌گیرد. در قسمت جلوی ذن‌فون آرس نیز حسگری ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی درنظر گرفته شده است.

این گوشی با اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد، ظرفیت باتری آن 3300 میلی آمپر ساعت می باشد و از شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند. ذنفون آرس دارای سیستم صوتی SonicMaster 3.0 می باشد و از هدفون DTS با صدای فراگیر 7.1 پشتیبانی می کند. گوشی جدید ایسوس فعلا تنها در بازار تایوان عرضه می‌شود و امکان سفارش آن از خرده‌فروشی‌های محلی با قیمت ۳۳۳ دلار وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا