موبایل و تبلت

اوپو Find X با دوربین کشویی و تراشه اسنپدراگون 845 معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از پرچمدار جدیدش با نام Find X با طراحی تمام صفحه و دوربین کشویی خودکار رونمایی کرد. این گوشی هیچ‌گونه بریدگی روی صفحه‌نمایش ندارد.

در حقیقت اوپو برای حل این موضوع، از مکانیزم دوربین خارج شونده استفاده کرده است. پیش از این نیز شاهد ارائه ویژگی مشابهی در ویوو Vivo NEX A بوده‌ایم، با این تفاوت که در گوشی جدید اوپو دوربین دوگانه پشتی 20 و 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی یک ماژول کشویی قرار گرفته و در مکانیسمی موتوری، ظرف مدت زمان 0.5 ثانیه آماده استفاده می‌شود.

به لطف این ویژگی، حالا این گوشی از نمایشگر بدون حاشیه 6.4 اینچی اولد با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس به همراه نسبت نمایشگر به بدنه 92.25 درصد بهره می برد. اوپو فایند ایکس برخلاف ویوو نکس، از سنسور اثر انگشت بهره نمی‌برد و به‌جای آن، از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده می‌کند که سنسورهای آن در همان قسمت ظاهرشونده قرار داده شده‌اند. کاربران برای قفل‌گشایی دستگاه، ابتدا باید در صفحه‌ی قفل به سمت بالا سوایپ کنند تا سنسورها از محل خود بیرون آیند و دستگاه اقدام به شناسایی چهره‌ی کاربر کند. برخلاف انتظار، قفل‌گشایی دستگاه و شناسایی چهره از این طریق بسیار سریع انجام می‌شود.

این پرچم‌دار در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 کوالکام،8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو Find X می‌توان به قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 با رابط کاربری Color OS 5.1، باتری 3,730 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع در کنار پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان و باندهای جهانی شبکه LTE اشاره کرد.هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان و قیمت عرضه این محصول از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا