تقریباً چند هفته پیش بود که اپل از نسخه 12 سیستم عامل آی او اس رونمایی و در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. حال طبق زمان بندی، اپل نسخه بتای عمومی iOS 12 را برای کاربرانش منتشر کرد.

در صورتی که شما هم به آزمایش این نسخه از سیستم عامل محبوب اپل علاقه دارید باید به این لینک مراجعه کنید. پیش از هرچیز باید دستگاهتان را در برنامه بتا ثبت کرده و سپس از سیستم عامل فعلی یک بکاپ تهیه کنید، با این کار در صورت بروز مشکل در نصب نسخه بتا می‌توانید سریعا به سیستم عامل پایدار قبلی‌ برگردید.

گام بعدی باز کردن صفحه beta.apple.com/profile در آیفون یا آیپد و دانلود پروفایل است. اکنون با مراجعه به بخش بروزرسانی در منوی تنظیمات می توانید بتای iOS 12 را دریافت کنید.

در نسخه بتای عمومی iOS 12 بر روی بهسازی سیستم، افزایش سرعت و اجرای روانتر تمرکز شده است. این نسخه به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی قدرتمندتر در مواقع نیاز، قادر است کارایی پردازنده را افزایش دهد و با کاهش سربار پردازنده به ذخیره باتری کمک کند.

از دیگر ویژگی های این سیستم می توان قابلیت‌ های سه‌بعدی جدیدی برای پلتفرم واقعیت افزوده ARKit، اپلیکیشن Measure برای اندازه گیری اشیا، اضافه شدن قابلیت میانبر به دستیار هوشمند سیری، امکان دسته بندی نوتیفیکیشن ها و قابلیت جدید Screen Time برای جلوگیری از اعتیاد کاربران به موبایل اشاره نمود.

اپل اعلام کرده که کلیه دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 از نسخه بتای iOS 12  پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین آیفون های ۱۰، ۸، ۸ پلاس، ۷ و ۷ پلاس در صف اول دریافت به روزرسانی قرار دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *