موبایل و تبلت

اپل دومین بتای عمومی iOS 12 را منتشر کرد

بعد از انتشار اولین بتای عمومی iOS 12، اپل دومین نسخه بتای عمومی این سیستم عامل را در دسترس کاربران قرار داد. این نسخه جدید به دنبال انتشار عرضه سومین بتای توسعه دهندگان، در این هفته می باشد.

اپل در نسخه بتای دوم عمومی iOS 12، مشکلات مربوط به GPS و CarPlay را رفع و بهبود داده است. از دیگر تغییرات در این نسخه می توان به بازطراحی رابط کاربری یادداشت صوتی برای آیپد، استیکرهای جدید در اپلیکیشن مسنجر، حالت Low Power برای وضعیت باتری و اصلاحات جزئی در اعلانیه ها اشاره نمود.

اپل همچنین، دومین بتای عمومی tvOS 12 را برای کاربران منتشر کرده است. در صورتی که شما هم به آزمایش این نسخه از سیستم عامل محبوب اپل علاقه دارید باید به این لینک مراجعه کنید. پیش از هرچیز باید دستگاهتان را در برنامه بتا ثبت کرده و سپس از سیستم عامل فعلی یک بکاپ تهیه کنید، با این کار در صورت بروز مشکل در نصب نسخه بتا می‌توانید سریعا به سیستم عامل پایدار قبلی‌ برگردید.

گام بعدی باز کردن صفحه beta.apple.com/profile در آیفون یا آیپد و دانلود پروفایل است. اکنون با مراجعه به بخش بروزرسانی در منوی تنظیمات می توانید بتای iOS 12 را دریافت کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا