کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه جولای پلی‌استیشن پلاس اعلام شد

با رسیدن به ماه جولای، سونی به طور رسمی بازی های رایگان این ماه را برای مشترکین پلی استیشن پلاس اعلام کرد. در ماه جولای به مانند ماه های گذشته، شش بازی متفاوت برای PS Plus در نظر گرفته شده که دارندگان کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و ویتا می توانند در طول یک ماه آن ها را دانلود کنند.

یکی از عناوین پر طرفدار در نظر گرفته شده برای کنسول پلی استیشن 4 بازی Heavy Rain است که در سال 2010 برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد و پس از آن در سال 2016 در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 4 نیز قرار گرفت. دیگر بازی در نظر گرفته شده برای این کنسول عنوان Absolver است که دارای سبک ماجراجویی / مبارزه ای بوده و بازیکنان می توانند سبک مبارزه خود را سفارشی کنند.

کاربران پلی استیشن 3 نیز می توانند عنوان Rayman 3 HD و بازی استراتژیک Deception IV: The Nightmare Princess را تجربه نمایند. عناوین در نظر گرفته برای برای کنسول ویتا نیز شامل بازی Zero Escape: Zero Time Dilemma و بازی اکشن Space Overlords می باشد. همچنین کاربران کنسول پلی استیشن 4 می توانند دو عنوان Extreme Exorcism و Space Overlords را نیز تجربه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا