موبایل و تبلت

سونی اکسپریا XA2 پلاس به طور رسمی معرفی شد

سونی به تازگی از جدیدترین گوشی خانواده اکسپریا XA2 با نام Xperia XA2 Plus به طور رسمی رونمایی کرد. اکسپریا XA2 Plus اولین گوشی خانواده XA2 با نسبت ابعاد صفحه نمایش 18:9 است. پنل LCD شش اینچی این گوشی دارای رزولوشن Full HD+ است و با شیشه Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

پردازنده تعبیه شده در گوشی از نوع کوالکام اسنپدراگون 630 (شامل ۸ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 508) بوده و با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته کاربران می توانند میزان فضای ذخیره سازی را از طریق کارت میکرو اس دی افزایش دهند. سیستم عامل پیش فرض گوشی اندروید 8.0 اوریو بوده و باتری 3580 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع وظیفه تامین اجزای سخت افزار گوشی را بر عهده دارد.

سنسور 23 مگاپیکسلی دوربین اصلی دارای گشادگی دیافراگم f/2.0 می باشد و زاویه دید 84 درجه ای دارد. این دوربین می تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند و با نرخ 120 فریم بر ثانیه صحنه آهسته فیلم بگیرد. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/2.4 و زاویه عریض 120 درجه می باشد. این دوربین دارای ویژگی های زیادی مانند حالت بوکه و زیباسازی عکس پرتره می باشد.

اکسپریا XA2 Plus سونی دارای ابعاد 157x75x9.6 میلیمتر می باشد و 205 گرم وزن دارد. وزن این گوشی سنگین تر از آن چیزی است که انتظار می رفت. این گوشی هم از طراحی OmniPresence که سونی در اوایل سال آن را معرفی کرد، پیروی می کند. بدنه پشتی متالیک این گوشی نمای بهتری در مقایسه با نسل های قبلی به آن داده است. اکسپریا XA2 پلاس قرار است در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی عرضه شود اما زمان عرضه و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا