اپل به تازگی طی بروزرسانی جدید، چهارمین نسخه آزمایشی iOS 12 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. توسعه دهندگانی که در سامانه توسعه دهندگان اپل ثبت نام کرده اند، می توانند هم اکنون با مراجعه به مسیر Settings > General > Software Update گوشی خود را به چهارمین نسخه آزمایشی iOS 12 آپدیت کنند. این بروزرسانی با شماره ساخت 16A5327f عرضه شده است.

در این نسخه، توسعه دهندگان می‌توانند به قابلیت‌های جدید نظیر مموجی‌ها، انیموجی‌های جدید، قابلیت فیس تایم برای مکالمه تا 32 کاربر و افکت‌های جدید دوربین دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، قابلیت میانبرهای در سیری و اپلیکیشن هوم نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند با سرعت و دقت بیشتری اقدام به انجام کارهای مختلف خود با استفاده از تلفن هوشمند خود کنند.

در آپدیت چهارم آی او اس 12 بخش مدیریت زمان برای اجرای هر یک از اپلیکیشن‌ها دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند زمان استفاده از هر یک از اپلیکیشن‌ها را مشاهده و آن‌ها را مدیریت کنند. این قابلیت در حقیقت باعث می‌شود تا میزان اعتبار کاربران به تلفن‌های هوشمند کمرت شده و کاربران بتوانند با کیفیت بیشتری در زندگی دیجیتالی خود فعالیت کنند.

قابلیت Do Not Disturb نیز در این نسخه از آی او اس 12 دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است و از این پس به صورت هوشمندانه‌تری می‌تواند محتوای نوتیفیکیشن‌ها را به کاربران نشان دهد.

علاوه بر iOS، چهارمین بتای tvOS 12 نیز منتشر شده که از شامل اضافه شدن مکان های جدید به بخش اسکرین سیورها، پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)، بهبود سیستم عامل از نظر سرعت، پردازش و امنیت است.  از امکانات جدید watchOS 12 می توان به اضافه شدن ویژگی واکی تاکی (Walkie Talkie)، اضافه شدن رقابت های جدید به اپلیکیشن فیتنس، بروز شدن واچ فیس سیری اشاره نمود.

نسخه عمومی سیستم عامل های iOS 12، واچ او اس 5 و tvOS 12 در فصل پاییز و همزمان با رونمایی از محصولات جدید کمپانی اپل در اختیار کاربران قرار می گیرد. تا آن زمان می توانید از پروفایل توسعه دهندگان کمک گرفته و نسخه های آزمایشی را روی دستگاه خود نصب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *