پس از معرفی شیشه محافظ گوریلاگلس 6، شرکت کورنینگ از شیشه های محافظ گوریلاگلس DX و +DX برای ابزارهای پوشیدنی رونمایی کرد. گوریلا گلس +SR پوشش محافظ فعلی شرکت کورنینگ برای گجت های پوشیدنی بوده و می‌توان آن را روی اغلب دستگاه‌های هوشمند بازار پیدا کرد. اما در کنار گوریلا گلس 6 که روز گذشته با آن آشنا شدیم، حالا نسل جدید این پوشش با نام DX معرفی شده است.

هدف اصلی سازندگان در تولید نسل جدید شیشه‌های محافظ، کاهش انعکاس نور بوده است. در همین راستا، کورنینگ موفق شده انعکاس نور در گوریلا گلس DX و +DX را 75 درصد کاهش دهد که در نتیجه آن، کنتراست نیز در میزان مشخصی از روشنایی نمایشگر، تقریبا 50 درصد افزایش می‌یابد. همچنین، اگر شما می‌توانید از نمایشگری با شدت روشنایی پایین‌تر استفاده کنید، در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

تفاوت گوریلا گلس DX با گوریلا گلس +DX در مقاومت دربرابر خط و خش است. DX همان مقاومت مشابه گوریلا گلس معمولی را داراست درحالی‌که +DX مقاومت بیشتری داشته و برای ساعت‌های هوشمند لوکس مناسب‌تر است؛ به ادعای کورنینگ این شیشه تقریباً در زمینه مقاومت دربرابر خط و خش به‌خوبی یاقوت کبود عمل می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *