کنسول و بازی

بازی آسفالت 9 برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت

گیم لافت سرانجام جدیدترین نسخه نهایی از سری بازی های آسفالت را با نام Asphalt 9 Legends برای سیستم عامل اندروید و آی‌اواس منتشر کرده است. بازی آسفالت 9: افسانه‌ها (Asphalt 9: Legends) را هم‌اکنون می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور یا پلی استور برای دستگاه iOS یا اندروید همگام دانلود کنید.

بازی آسفالت 9 را باید با حجم 1.5 گیگ بر روی هر دو پلتفرم دانلود کنید. در این بازی جدید از مجموعه بازی‌های شناخته شده و با سابقه‌ی ریسینگ موبایل که با پسوند Legends شناخته می‌شود، 50 اتومبیل لایسنس شده‌ی جدید اضافه شده، تعدادی پیست جدید وجود دارد و چند مکان تازه، به علاوه‌ی گرافیک متحول شده‌ای که رنگ و بوی دیگری به بازی داده‌ است. در این نسخه از بازی همچنین بخش چند نفره‌ی 7 نفره و قابلیت تاسیس کلاب با دیگر بازی‌کنندگان نیز اضافه شده است.

پشتیبانی از کنترلر و نمایش حالت جدیدی تحت عنوان Escape Mode از دیگر نکات مهم استریم بودند. در بخش Escape Mode پلیس‌ها به دنبال بازیکن‌ها می‌افتند و در زمانی معین باید از دست آن‌ها فرار کنید. اگر دوست دارید بدانید بازی با گوشی‌تان سازگار است یا نه می‌توانید لیست دیوایس‌هایی (iOS و اندروید) که آسفالت 9 از آن‌ها پشتیبانی می‌کند را ببینید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا