سخت افزار

لنوو از نمایشگر هوشمند با قابلیت دستیار گوگل رونمایی کرد

لنوو به تازگی از نمایشگر هوشمند خودش با نام Lenovo Smart Display ، مجهز به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت معرفی شد.

نمایشگر هوشمند لنوو یا Lenovo Smart Display قادر است با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت تعامل دارد. لنوو این نمایشگر هوشمند را به پلتفرم کوالکام هوم هاب مبتنی بر اسنپدراگون 624 با هشت هسته پردازشی، 2 گیگابایت حافظ رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. این نمایشگر همچنین از تماس‌های ویدیویی از طریق Google Duo و اتصال Wi-Fi 802.11 ac نیز پشتیبانی می‌کند.

در قاب جلوی این نمایشگر یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری HD قرار داد و از از آنجایی که این دیوایس در منزل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لنوو قابلیتی برای مسدودسازی فیزیکی این دوربین و حتی کلیدی برای قطع ضبط میکروفون را نیز تعبیه کرده است تا حفظ حریم خصوصی کاربران را به خوبی رعایت کرده باشد.

نمایشگر هوشمند لنوو برای مجهز بودنش به دستیار گوگل معروف است،‌ اما در حال حاضر می‌تواند برخی از المان‌های تصویری دیگر را نیز به نمایش بگذارد. پس از آن که از عبارت “Hey Google, good morning” استفاده کنید، به جای آنکه مانند دیوایس گوگل هوم تنها جزئیات مثل دیکته برایتان گفته شود، شما یک اطلاعات گرافیکی برای وضعیت آب و هوایی پیش رو و تراکم ترافیکی مسیرهای اطرافتان را مشاهده خواهید کرد.

کاربران با خرید این نمایشگر اشتراک سه ماهه Youtube Premium را نیز دریافت خواهند کرد. اسمارت دیسپلی لنوو قادر به پخش محتوای چند رسانه ای از HBO Now، Spotify، Pandora، Google Play Music و Youtube Music کند. نمایشگر هوشمند لنوو در اندازه‌های 8 یا 10 اینچی IPS با قیمت 199.99 و 249.99 دلار به عرضه درخواهد آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا