موبایل و تبلت

ال جی از گوشی V35 ThinQ Signature Edition رونمایی کرد

ال جی به تازگی مدل Signature Edition گوشی V35 ThinQ با قاب سرامیکی در کره جنوبی رونمایی کرد. قاب پشتی گوشی V35 ThinQ Signature Edition از جنس سرامیکی زیرکونیوم و مقاوم در برابر هر گونه خراشیدگی است. در نتیجه بدنه‌ی براق سیاه و سفید گوشی از خراش در امان خواهد ماند.

همچنین این گوشی در قالب دو رنگ سفید و مشکی به همراه هدفون های بنگ اند اولافسن در اختیار خریداران ثروتمندش قرار می گیرد. جدای از طراحی پریمیوم، مشخصات فنی ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و در آن از نمایشگر 6 اینچی “FullVision” اولد با نسبت 18:9 و وضوح +QHD، تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده شده است. سیستم دوربین دوگانه پشتی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و یکی از لنزها از نوع فوق عریض است. یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت پشت بدنه این گوشی خودنمایی می کند که یکی از آنها نیز به لنز الترا واید مجهز شده است.

در کنار سخت افزار یکسان، ال جی سرویس پس از فروش اختصاصی با یک دستیار شخصی‌سازی‌شده و قاب چرمی جذاب را در اختیار کاربران قرار داده و به آنها اجازه می‌دهد نامشان را روی قاب پشتی حک کنند. همانند سال گذشته نیز تنها 300 نسخه از این اسمارت فون به فروش خواهد رسید. مدل هدفون‌های پشت گوشی بنگ اند اولافسن که در جعبه این موبایل قرار خواهند گرفت، Beoplay H9i است که به صورت بلوتوثی به دستگاه متصل می‌شود. در صورتی که مایل به خرید جداگانه این هدفون باشید، باید 500 یورو (584 دلار) بپردازید.

هم‌اکنون پیش‌فروش نسخه لوکس ال جی وی 35 آغاز شده و تا 13 آگوست (22 مرداد) که زمان عرضه رسمی دستگاه است، ادامه دارد. علاقه‌مندان به خرید این مدل ویژه باید 1800 دلار (1500 یورو) پرداخت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا