نرم افزار و اینترنت

قابلیت تماس گروهی تا 4 کاربر به واتس اپ افزوده شد

واتس اپ در جدیدترین بروز رسانی اپلیکیشن خود، قابلیت تماس گروهی تا 4 کاربر را به اندروید و آی او اس اضافه کرد. پیش از این فیس بوک در کنفرانس F8 خود به ارائه تماس تصویری گروهی برای اپلیکیشن های واتس اپ و اینستاگرام اشاره کرده بود. این قابلیت در ماه گذشته میلادی برای کاربران اپلیکیشن اینستاگرام عرضه شد.

برای استفاده از قابلیت تماس تصویری گروهی واتس اپ باید ابتدا با یکی از مخاطبین خود تماس ویدیویی و یا صوتی برقرار کنید. پس از برقراری ارتباط می توانید با دکمه ای که در سمت راست ظاهر می شود، افراد بیشتری را به تماس خود اضافه کنید.

واتس اپ اعلام کرده که این تماس مانند پیام های ارسالی کاربران به یکدیگر رمزگذاری شده و امنیت بالایی دارد. نزدیک به دو سال پیش واتس اپ قابلیت تماس ویدیویی را به سرویس پیام رسان خود اضافه کرد و حال شاهد دسترسی به تماس تصویری گروهی واتس اپ هستیم.

تماس تصویری گروهی واتس اپ تنها قادر به پشتیبانی از 4 کاربر است؛ بنابراین اعضای یک خانواده پرجمعیت و یا تعداد زیادی از دوستان قادر به مکالمه همزمان نیستند. در طی دو سال گذشته، مردم از تماس های صوتی و تصویری واتساپ بهره مند شدند. در واقع، کاربران واتس اپ بیش از ۲ میلیارد دقیقه در روز مکالمه تلفنی در واتساپ داشته اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا