گوگل در اقدامی مرورگر گوگل کروم را برای هدست واقعیت مجازی Daydream VR عرضه کرد. گوگل  اعلام کرده که مرورگر کروم در اختیار صاحبان هدست های گوگل Daydream View و لنوو Mirage Solo قرار می گیرد. این دو محصول اولین نسل از هدست های واقعیت مجازی مستقل محسوب می شوند.

نسخه VR کروم عمدتا دارای همان ویژگی های نسخه ی دسکتاپ است اما یک حالت “سینمایی” برای مشاهده ویدیو در این نسخه ارائه شده که نمایش از طریق هدست VR را بهبود می بخشد. همانطور که می دانید کروم از استاندارد WebVR پشتیبانی می کند بنابراین کاربران می توانند از VR مبتنی بر وب در هدست های خود بهره ببرند.

 کاربران به وسیله این مرورگر به بوک مارک های خود دسترسی دارند و می توانند در حالت ناشناس و یا Incognito Mode در اینترنت جستجو کنند. تاکنون برنامه های Google VR در تعداد زیادی هدست گسترش یافته است.

در هفته گذشته نیز برنامه YouTube برای سامسونگ Gear VR منتشر کرد. با ارائه ی کروم در هدست های VR، پکیچ گوگل در این سری هدست ها کامل شد. گوگل اعلام کرده این مرورگر در صفحه اصلی هدست واقعیت مجازی Daydream View حضور دارد و کاربران می توانند آن را به وسیله گوگل پلی استور بروزرسانی کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *