موبایل و تبلت

بلک‌بری موبایل‌های Evolve و Evolve X را به طور رسمی معرفی کرد

بلک بری به تازگی با همکاری شریک هندی خود Optiemus از موبایل های جدید خودش با نام Evolve و Evolve X به طور رسمی رونمایی کرده است. این دو گوشی قرار است گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده پریمیوم از بلک‌بری باشند.

بلک بری Evolve X دارای پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 512 بوده و از 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق میکرو اس دی با پشتیبانی تا 256 گیگابایت بهره می برد.

این گوشی نمایشگر 5.99 اینچی IPS LCD، با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 است. نه‌تنها خبری از کیبورد فیزیکی در این مدل نیست بلکه حسگر اثر انگشت نیز به دلیل حاشیه‌های باریک به پشت گوشی منتقل شده است. دوربین دوگانه اصلی این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه بوده و دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی با فلش LED است.

این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ بی‌سیم، شارژ سریع Quick Charge 3.0 و درگاه USB Type-C استفاده می‌کند و بر روی سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ میزبان پلتفرم امنیتی DTEK بلک‌بری نیز هست. قیمت بلک‌بری Evolve X حدود ۵۱۰ دلار اعلام شده است.

گوشی بلک‌بری Evolve به پردازنده 1.8 گیگاهرتزی اسنپدراگون 450 مجهز بوده و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همانند نسخه X این گوشی هم  از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی LCD با وضوح 1080p در آن استفاده کرده است.

دوربین دوگانه اصلی گوشی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی 3L8‌ ساخت سامسونگ استفاده شده است. با وجود استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، در این گوشی خبری از شارژ سریع یا بی‌سیم نیست و قیمت گوشی نیز چیزی حدود ۳۶۵ دلار اعلام شده است. گوشی بلک‌بری Evolve و  Evolve X قرار است از اواخر شهریورماه به‌صورت اختصاصی در وب‌سایت آمازون عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا