فسیل از نسل چهارم ساعت های هوشمند خود با سیستم عامل Wear OS گوگل و پردازنده اسنپدراگون 2100 رونمایی کرد. نسل جدید ساعت های هوشمند این شرکت در مقایسه با نسل های قبلی اش بهبود یافته است.

به گفته فسیل، چند قابلیت جدید به این ساعت ها افزوده شده که می توان به سنسور ردیابی ضربان قلب، NFC و مقاوم در برابر آب و GPS اشاره نمود. این دو ساعت هوشمند جدید Fossil Q Venture HR و Fossil Q Explorist HR نام دارند. به لطف باتری بهبود یافته این ساعت ها، کاربران قادر خواهند بود که با 1 ساعت شارژ، از این ساعت تا یک روز کامل استفاده کنند. همچنین بیش از 36 کالکشن شماره گیری منحصر به فرد اضافه شده و امکان اضافه شدن اپلیکیشن های شخص ثالث به ساعت های هوشمند جدید فراهم شده است. کاربران نیز می توانند عکس های شبکه های اجتماعی را در پس زمینه ساعت تماشا کنند.

گذشته از تراشه اسنپدراگون 2100، ساعت های هوشمند جدید فسیل، دارای حداقل 24 ساعت عمر باتری، پشتیبانی از بلوتوث و NFC، سازگاری با شارژ های مغناطیسی و بیسیم، بند قابل تعویض و صفحه نمایش لمسی خیره کننده می باشد. همه این ساعت های جدید با سیستم عامل های آی او اس 9.3 و بالاتر و همچنین اندروید 4.4 یا بالاتر سازگاری کامل دارند. قیمت ساعت های جدید فسیل 225 تا 275 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *