ایسوس به تازگی از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ Zephyrus S رونمایی کرده که در مقایسه با نسل قبلی، باریک تر و سبک تر شده است. این لپ تاپ در دو مدل عرضه می شود. نخستین مدل SKU که قیمت آن 2199 دلار است، با کارت گرافیک GTX 1070 Max Q، پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم و نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی با 3 میلی ثانیه زمان پاسخگویی و همچنین 512 گیگابایت حافظه SSD از نوع NVMe ارائه می شود.

ایسوس این مدل را به کاربران پیشنهاد می کند، ولی یک مدل مشابه دیگر با 100 دلار کمتر یعنی 2000 دلار کرده که دارای کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا و 1 ترابایت هارد دیسک است. نسخه جدید Zephyrus S از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی اش نداشته، ولی قاب آن کوچکتر شده و چارچوب آن نازکتر شده است.

بدنه این لپ تاپ ترکیب از آلومینیوم، منیزیم و مواد پلاستیکی ساخته شده و به طور کلی احساس لمس صاف و دلپذیر است. سیستم خنک کننده این لپ تاپ نیز بهتر شده است. سیستم (ROG Active Aerodynamic System (AAS تمام چیزی است که تهویه اصلی لپ تاپ های گیمینگ Zephyrus را بر عهده دارد. لپ تاپ  Zephyrus S با کارت گرافیک GTX 1070 Max Q با قیمت پایه 2199 دلار از 31 آگوست از طریق فروشگاه آمازون به فروش خواهد رسید. مدل پایین تر این لپ تاپ با کارت گرافیک GTX 1060 نیز با قیمت 2099 دلار هم اواسط ماه آگوست عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *