موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی نوت 9 در برابر خط و خش

همانطور که می دانید، سامسونگ طی مراسمی از گوشی گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. هنوز چند روزی تا عرضه رسمی پرچمدار گلکسی نوت 9 باقی مانده که زیر دست تازه ترین سوژه یوتوبر معروف، JerryRigEverything بوده و تحت بی رحمانه ترین تست های مقاومت قرار گرفته است.

صفحه‌نمایش گلکسی نوت 9 با شیشه محافظ گوریلا گلس 5 پوشیده شده است. به همین دلیل طبق انتظار خش‌های سطحی در سطح ششم مقیاس موس و خش‌های عمیق‌تر در سطح هفتم ایجاد می‌شود. در حالی که تمام موبایل های پرچمدار سامسونگ طی سال های اخیر نتوانستند تست خم شدگی را با موفقیت پشت سر بگذارند، گلکسی نوت 9 از این تست و دیگر تست ها با سربلندی بیرون آمد. با این حال، گلکسی نوت 9 صرفاً از یک مشکل عجیب رنج می برد. دکمه های کناری دستگاه مثل دکمه های بیکسبی و ولوم را می توان به راحتی از جای خود در آورد؛ هرچند که بسیار بعید به نظر می رسد دکمه ها به صورت اتفاقی از جای خود خارج شوند. بنابراین حتی در شدیدترین سناریوها هم نیازی به نگرانی در این باره نیست.

گلکسی نوت 9 با قلم جدید S-Pen عرضه می‌شود و خوشبختانه سامسونگ نوک‌های اضافه آن را در جعبه قرار داده تا بتوانید در صورت خرابی آن‌ها را به سادگی تعویض کنید. همان‌طور که در ویدئوی می‌بینید درون S-Pen پلاستیکی حالا یک سوپرخازن به عنوان باتری قرار گرفته و یک سیم‌پیچی برای شارژ بی‌سیم وقتی آن را درون گوشی قرار می‌دهید. حسگر اثر انگشت راحت‌تر از سایر نقاط بدنه دچار خط و خش خواهد شد اما خوشبختانه عملکرد آن کماکان سریع باقی می‌ماند. مقاومت گلکسی نوت 9 دربرابر شعله نیز بسیار خوب است و صفحه‌نمایش AMOLED آن می‌تواند ۱۵ ثانیه زیر حرارت فندک دوام بیاورد و جالب است برخلاف سایر پنل‌های OLED پیکسل‌ها پس از چند ثانیه به حالت عادی باز می‌گردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا