لپ تاپ

دل از لپ تاپ سری Inspiron 7000 با ویژگی های XPS و قیمت ارزان رونمایی کرد

همانطور که می دانید، سری لپ تاپ های XPS 13 دل با پردازنده های نسل هشتم اینتل به یکی از بهترین لپ تاپ های بازار به شمار می روند. اکنون دل با معرفی لپ تاپ سری Inspiron 7000، قرار است با قیمت پایین تری برای کاربران ارائه کند.

این سری در سه مدل 13، 15 و 17 اینچی عرضه شده و همگی قابلیت تبدیل شدن داشته و از طراحی 2 در 1 برخوردار هستند. این شرکت طراحی ظاهری این لپ تاپ تغییر داده، به طوریکه سمت های پلاستیکی با پوشش و شاسی آلومینیومی جایگزین شده اند و صفحه نمایش این لپ تاپ در حال حاضر حاشیه های باریکی دارد که حتی نسبت به حاشیه های لپ تاپ های سری XPS 13 هم باریک تر به نظر می رسد.

 خوشبختانه ماژول دوربین این لپ تاپ در بالای نمایشگر قرار گرفته است و Dell ادعا می کند که این امر به واسطه قطعه بسیار کوچکی که برای اولین بار در لپ تاپ های سری 7000 از آنها استفاده شده، می باشد. مدل های 13 و 15 اینچی این لپ تاپ با نمایشگر UHD نیز برای کسانی که کیفیت نمایشگر بیشتری نیاز دارند، ارائه خواهد شد.

علاوه بر تغییرات ظاهری، دل مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ ها را هم بروز رسانی کرده و  از جدیدترین پردازنده های نسل هشتم اینتل در کنار 8 و 16 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. هر سه مدل این لپ تاپ مجهز به درگاه USB-C هستند که هم از قابلیت انتقال نیرو پشتیبانی می کنند و هم می توان به عنوان درگاه نمایشگر از آنها استفاده کرد. همچنین دل برای اولین بار از دستیار صوتی الکسای آمازون در این سری از لپ تاپ های خود بهره خواهد برد.

قیمت پایه لپ تاپ های سری Inspiron 7000 دل در مدل 13 اینچی 879.99 دلار خواهد بود، که البته چندان ارزان قیمت به نظر نمیرسد. اما با توجه به قیمت لپ تاپ های رده بالاتر سری XPS انتخاب مناسب تری به نظر می رسند. هر سه مدل از ماه اکتبر وارد بازار خواهند شد و دل امیدوار است سری جدید از لپ تاپ های Inspiron را با کیفیت بهتری نسبت به سری XPS و نسل قبلی ارائه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا