موبایل و تبلت

زدتی‌ای Axon 9 Pro با اندروید خالص به طور رسمی معرفی شد

شرکت ZTE از جدیدترین پرچمدار خود با عنوان Axon 9 Pro در ایفا 2018 رونمایی کرد و نشان داد مانند بسیاری از سازندگان نمی تواند در مقابل ناچ صفحه نمایش مقاومت کند چرا که درست بالای صفحه نمایش کم حاشیه پرچمدار جدید این شرکت، یک ناچ تعبیه شده است.

Axon 9 Pro حالا با بدنه شیشه‌ای و مقاوم دربرابر آب و گردوغبار عرضه می‌شود. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی ۶.۲۱ اینچی با وضوح 1080p و با بریدگی همراه است. با وجود کاهش وضوح از QHD در نسل گذشته به FHD این پنل حالا از گستره رنگی HDR10 پشتیبانی کرده و به لطف سنسور RGB می‌تواند وایت بالانس دقیقی را در هر شرایط نوری ارائه دهد. از جمله ویژگی های بارز موجود در این صفحه نمایش میتوان به “بهینه ساز حرکت تصویر” اشاره کرد که نرخ فریم محتواهایی با نرخ فریم پائین را تا 60 فریم بر ثانیه افزایش می دهد.

در دل دستگاه پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 845 قرار داشته که در کنار آن، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می کند. چینش دوگانه دوربین اصلی این دستگاه توسط یک لنز 12 مگاپیکسلی (با گشادگی f/1.75 و تثبیت گر اپتیکال تصویر) و یک لنز 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است و یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در بالای نمایشگر، وظیفه دوربین جلو را ایفا میکند.

دوربین Axon 9 Pro دارای قابلیت هایی بر پایه هوش مصنوعی نیز میباشد و به طوری هوشمندانه چهره و حرکات را تشخیص می دهد. در نهایت یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیازAxon 9 Pro را تامین میکند که به گفته ZTE، یک روز کاری سنگین کاربر را همراهی میکند. پورت اتصال این گوشی از نوع USB-C میباشد. ضمنا این پرچمدار دارای استاندارد IP68 است و مقاومت بالایی در مقابل آب و گرد و غبار دارد.

قیمت ZTE Axon 9 Pro در اروپا ۶۵۰ یورو اعلام شده اما تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا