گوگل به تازگی دعوتنامه مراسم رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 را برای رسانه ارسال کرد. براساس این دعوتنامه، گوگل، طی رویدادی در تاریخ 17 مهرماه در شهر نیویورک از جدیدترین پرچمدارانش رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود در این مراسم با پرچمداران جدید این کمپانی، گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL ملاقات کنیم. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

براساس شایعات گوگل پیکسل 3 ایکس ال به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز شده و دارای بریدگی صفحه نمایش است. ظاهرا گوگل برای تامین قدرت این محصول خود پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. در حالی که بخش جلویی این دستگاه میزبان دوربین سلفی دوگانه است، روی پنل پشتی آن تنها یک سنسور دوربین قرار می گیرد. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است.

علاوه بر پیکسل 3 XL، گوگل در مراسم خود از برادر کوچکتر آن نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش ها و شایعات، گوگل پیکسل 3 به نمایشگر 5.5 اینچی بدون بریدگی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود. هر دو پرچمدار آینده گوگل به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *