موبایل و تبلت

ال‌جی تاریخ مراسم رونمایی از V40 ThinQ را اعلام کرد

ال جی با انتشار تیزری تاریخ مراسم رونمایی از گوشی هوشمند V40 ThinQ را اعلام کرد. براساس دعوتنامه، ال جی طی برگزاری کنفرانسی در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، در تاریخ 3 اکتبر (12 مهرماه 1397) از محصول جدیدش رونمایی خواهد کرد.

کمپانی کره ای برای این منظور دعوتنامه ای را همراه با یک تیزر ویدئویی 10 ثانیه ای منتشر کرده است که در این ویدئو، احتمالا به یکی از مهم ترین ویژگی های V40 ThinQ، یعنی دوربین اصلی سه گانه آن اشاره شده است. این تیزر دقیقا به ما نمیگوید که پرچمدار بعدی ال جی دارای دوربین سه گانه است، اما همان طور که در شایعات خوانده ایم، در ویدئو هم اشاره هایی نامحسوس به این موضوع شده است. این اشاره به واسطه عکاسی از یک سوژه در ویدئو از سه زاویه مختلف صورت گرفته است. بنابراین احتمالا V40 ThinQ دارای یک لنز معمولی اصلی، یک لنز عریض و یک لنز تله فوتو خواهد بود.

ال جی دیگر به هیچ نکته یا مشخصه خاصی از پرچمدار بعدی خود در تیزر و دعوتنامه ارسالی اشاره نکرده است اما با استناد به شایعات تائید نشده، V40 ThinQ مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام، 6 گیگابایت رم و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است و انتظار میرود به طور پیشفرض از اندروید 9.0 پای برخوردار باشد. برای دریافت اخبار بیشتر و موثق تر در مورد این پرچمدار باید همچنان منتظر بمانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا