دوربین های دیجیتال

گوپرو از دوربین اکشن هیرو 7 در سه مدل سیلور، بلک و وایت معرفی کرد

بعد از افشای مشخصات و تصاویر، سرانجام گوپرو از دوربین اکشن هیرو 7 در سه مدل White, Silver و Black پرده برداشت. این دوربین‌های به ترتیب قیمتی معادل ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ دلار خواهند داشت. این دوربین‌ها می‌توانند فیلم‌برداری تایم‌لپس انجام داده و قابلیت استریم آنلاین زنده نیز دارند.

ابعاد دوربین‌های گوپرو هیرو 7 تقریباً نسبت به نسل پیش بدون تغییر باقی مانده است. به این ترتیب می‌توانید از همان لوازم جانبی پیشین روی آن‌ها استفاده کنید. هر سه مدل ضدآب بوده و صفحه‌نمایش لمسی دارند، قابلیت فرمان صوتی داشته و همچنین می‌توانند از طریق وای‌فای محتوا را در سرورهای ابری گوپرو ذخیره کنند. در میان مدل های مختلف هیرو 7، تنها نسخه بلک از باتری قابل تعویض، تثبیت کننده تصویر HyperSmooth و امکان اتصال میکروفون خارجی بهره می برد.

اما تفاوت اصلی بین مدل های مختلف هیرو 7، کیفیت تصویربرداری آنهاست که نسخه بلک با دوربین 12 مگاپیکسلی و توانایی عکاسی 30 فریم در ثانیه، نسبت به دو مدل دیگر با سنسور 10 مگاپیکسلی و عکاسی 15 فریم در ثانیه برتری دارد. نسخه بلک همچنین در زمینه فیلمبرداری نیز برتر بوده و ویدیوهای 4K و 2.7K را به ترتیب با نرخ 60 و 120 فریم در ثانیه ثبت کرده و حالت سوپر اسلوموشن 240 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p را هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

مدل سیلور اما ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت کرده و در رزولوشن های 1440p و 1080p نیز ویدیوهای 60 فریم در ثانیه ارائه می کند. در نهایت مدل وایت تنها یک حات فیلمبرداری داشته و ویدیوهای 1080p را با نرخ 60 فریم در ثانیه به ثبت می رساند. قابلیت‌های GPS، وای‌فای، تشخیص صحنه، تشخیص چهره و حذف صدای نویز باد نیز از دیگر ویژگی‌های GoPro Hero 7 Black هستند.

علاوه بر این هیرو 7 بلک می‌تواند به‌صورت زنده به فیس‌بوک، توییچ، یوتیوب یا vimeo استریم کند. دوربین از اتصال اینترنت گوشی شما برای این‌کار استفاده خواهد کرد. همچنین قابلیت تایم‌لپس جدید TimeWarp امکان ثبت ویدئوهای زمان‌گریز را فراهم کرده و ویژگی SuperPhoto با ترکیب چند تصویر از فناوری HDR برای بهبود عکس‌ها استفاده می‌کند. هر سه دوربین قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری عمودی را نیز دارند تا به این ترتیب در استوری‌ها و IGTV اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید. حتی قابلیتی به نام short clip‌ برای ایجاد محدودیت ۱۵ یا ۳۰ ثانیه‌ای اینستاگرام وجود دارد.

مشخصات هیرو 7 بلک هیرو 7 وایت هیرو 7 سیلور
سنسور 12  مگاپیکسل 10 مگاپیکسل 10 مگاپیکسل
فیلم برداری 4K 60 فریم در ثانیه 30 فریم در ثانیه 30 فریم در ثانیه
فیلم برداری  1080p 240 فریم در ثانیه 60 فریم در ثانیه 60 فریم در ثانیه
تثبیت کننده فیلم HyperSmooth بله بله
لایو استریم بله
عکس 12MP 30fps burst, RAW 10MP 15fps burst 10MP 15fps burst
ورودی میکروفون بله
باتری غیرقابل تعویض بله
ضد آب 10 متر 10 متر 10 متر
قیمت 400 دلار 300 دلار 200 دلار
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا