سرانجام پس از کناره گیری بنیان‌گذاران اینستاگرام، مارک زاکربرگ، مدیرعامل جدید این شبکه اجتماعی را مشخص کرد.  آدام موسری یکی از کارکنان باسابقه‌ی فیسبوک، به‌عنوان مدیر جدید آن انتخاب شد.

هفته‌ی گذشته دو بنیانگذار اینستاگرام، کوین سیستروم و مایک کریگر پس از تلاش‌های بی بدیل خود برای تبدیل کردن این شبکه اجتماعی به ارزشمندترین خرید فیس‌بوک، از سمت مدیریت اینستاگرام استعفا دادند. موسری که از سال ۲۰۰۸ به Facebook پیوسته است، طی مدت اخیر، سمت قائم‌مقامی محصول در اینستاگرام را در اختیار داشت.

همچنین مسئول بخش News Feed فیس بوک بود و به خاطر تلاش برای مقابله با اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. همچنین پس از کناره گیری موسسان این اپلیکیشن در هفته گذشته، مدیریت آن را برعهده گرفت.

ورود موزری به اینستاگرام  بخشی از تلاش های فیس بوک برای تغییر ساختار این اپلیکیشن و یکپارچه سازی آن با دو برند دیگر بود. هفته‌ گذشته بنیانگذاران اینستاگرام پس از آنکه این شبکه اجتماعی را به ارزشمندترین خرید فیسبوک تبدیل کردند، از سمت های خود استعفا دادند. اما حالا فیسبوک سعی کرده با انتصاب فرد جدید روال موجود را به حالت عادی بازگرداند.

کوین سیستروم و مایک کریگر پس از انتصاب موسری به عنوان جایگزین خود طی بیانیه‌ای رسمی اعلام نمودند: ما خوشحالیم که رهبری شبکه اجتماعی خود را به فردی می‌گذاریم که سابقه‌ی زیادی در طراحی دارد و می‌تواند روی سادگی و هنر این پلتفرم تمرکز کند. علاوه بر این، او اهمیت وجود انجمن‌های عمومی را عمیقاً درک می‌کند. این اصول و ارزش‌ها از ابتدا برای اینستاگرام اهمیت زیادی داشت و خوشحالیم که فردی لایق قرار است روشمان را در این شبکه اجتماعی ادامه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *