نرم افزار و اینترنت

اپل iOS 12.1 با اموجی‌های جدید و فیس‌تایم گروهی منتشر می شود.

به نظر می رسد که اپل تصمیم ندارد که خبرهای مهم خود را برای رویداد بروکلین امروز را نگه دارد. اپل اعلام کرده که امروز آپدیت iOS 12.1 برای آیپد و آیفون عرضه می کند.

مهمترین ویژگی قابلیت فیس تایم گروهی است که قبلا در رویداد WWDC معرفی شده بود. ظاهرا این ویژگی امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌لطف انتشار iOS 12.1، کاربران خواهند توانست از ویژگی فیس‌تایم گروهی تا سقف ۳۲ نفر، استفاده کنند.

هنگام اجرای فیس تایم، سیستم می تواند افرادی را که در حال مکالمه هستند، تشخیص داده و در بخش بالایی تصویر به نمایش درآورد. بقیه‌ی افراد هم در بخش پایینی قرار می‌گیرند و کاربر می‌تواند با ضربه زدن روی تصویر هر کدام، آن را برای خود بزرگ کند. اپل مدعی است که ویژگی فیس تایم گروهی کاملا رمزنگاری شده و کاربران می‌توانند آن را مستقیما از طریق اپلیکیشن Messages اجرا کنند.

همچنین اپل وعده داده که برخی مشکلات مربوط به تصاویر سلفی در آیفون ایکس اس را برطرف کند. علاوه بر این افزودن پشتیبانی از دوسیم کارت و امکان تنظیم عمق تصاویر پرتره به صورت لحظه ای در آپدیت جدید سیستم عامل گنجانده شده است. در کنار تمامی این‌ها، iOS 12.1 شامل ۷۰ اموجی جدید است که از میان آن‌ها می‌توان به شخصیت‌هایی با موی قرمز، موی خاکستری و موی مجعد اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا