موبایل و تبلت

با اولین گوشی تاشدنی جهان با نام FlexPai آشنا شوید

سرانجام نخستین گوشی تاشوی تجاری دنیا با نام «FlexPai» توسط شرکت نه چندان مطرح Royole معرفی شد.

این محصول که در اصل یک تبلت 7.8 اینچی انعطاف پذیر با نسبت ابعاد 4:3 است. نمایشگر به کار رفته در گوشی تاشو از نوع AMOLED بوده که از وسط تا می شود و سیستم عامل آن (Water OS) در این حالت، نیمی از صفحه را مورد استفاده قرار داده و در نیمه دیگر یک تصویر پس زمینه نمایش می دهد. شرکت Royole مدعی شده است که نمایشگر این گوشی پس از بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شدن، همچنان به‌خوبی کار می‌کند و دچار مشکل نمی‌شود.

دو دوربین در این دستگاه قرار دارند که یکی 16 مگاپیکسل معمولی و دیگری 20 مگاپیکسل تله‌فوتو است. همچنین با 60 دقیقه شارژ 80 درصد ظرفیت گوشی را پر خواهد شد. به‌علاوه این گوشی تاشدنی از ویژگی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند؛ به این‌صورت که در ۵ دقیقه‌ی نخست، باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی آن، ۲۰ درصد شارژ می‌شود.

اما ویژگی مهم بعدی گوشی تاشو فلکس پای، بهره مندی از چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 است که در مدل پایه، با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می شود. گزینه های دیگر شامل رم 8 و حافظه 256 یا رم 8 و حافظه 512 گیگابایتی هستند. همچنین باتری تلفن مذکور به فناوری Ro-Charge مجهز شده و با پورت USB-C در نیم ساعت از 0 تا 80 درصد شارژ می شود.

گفتنی است قیمت مد نظر کمپانی Royole برای FlexPai رقمی در حدود 1300 دلار بوده که با توجه به قیمت پرچمداران موجود در بازار که از چیپست 8150 و بدنه تاشو بی بهره اند، چندان غیر منطقی به نظر نمی رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا