به دنبال معرفی هواوی واچ GT، حالا آنر، زیربرند هواوی از ساعت جدید خود Watch Magic با سیستم عامل Light OS معرفی کرد. آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر، کم تحملاتی‌تر GT است که البته قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌باشد.

ساعت هوشمند آنر یک صفحه‌نمایش 1.2 اینچی AMOLED دارد که نسبت به صفصحه ۱.۳۹ اینچی در واچ GT کوچک‌تر است.  با این حال تراکم پیکسلی در هر دو ساعت ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. باتری این ساعت کوچکتر است و 178 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد، GT هواوی دارای باتری 420 میلی‌آمپرساعتی بود. البته آنر ادعا می‌کند که این باتری برای استفاده در حالت عادی برای یک هفته کافی خواهد بود.

قیمت این ساعت 130 دلار خواهد بود درحالی‌که قیمتی که هواوی برای نسخه GT در نظر گرفته بود 186 دلار بود. GT در اروپا با قیمت 200 یورو فروخته خواهد شد؛ به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که واچ مجیک با قیمتی حدود 150 یورو عرضه شود. این ساعت 5ATM دارد و در هنگام شنا در آب مقاوم خواهد بود، ضربان قلب کاربر را مانیتور خواهد کر و علاوه‌بر GPS, GLONASS, Galileo از هواوی پی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت آنر واچ مجیک نازک‌تر از GT است و ضخامتی بالغ بر 9.8 میلیمتر دارد. با این ضخامت دیگر نگران باد کردن آستین پیراهن خود نیز نخواهید بود و مچ دست شما هم اذیت نخواهد شد. بدنه ساعت از فولاد ضدزنگ 316L تولد شده است. به جای سرامیک در بقیه قسمت‌های ساعت از پلاستیک استفاده شده است. همچنین می‌توانید بند ساعت با با بندهای QuickFit تعویض کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *