گوگل، برای راحتی کاربران قصد دارد که تا پیدا کردن مکان هایی که به آن نیاز دارند، را آسانتر کند. در این راستا، گوگل قابلیت پشتیبانی از هشتگ ها را به سرویس گوگل مپس افزوده است.

در حال حاضر فقط راهنماهای محلی یا local guiders می توانند از این قابلیت استفاده کنند و روی دستگاه اندرویدی خود به بررسی ها و نظرات قبلی خود یا بررسی و نظر های جدیدشان هشتگ اضافه کنند. جالب اینجاست که گوگل از پیش هشت کاری را آماده نکرده و راهنمایان محلی می‌توانند هشتگ ها را به دلخواه خود استفاده کنند. عموماً گوگل عادت دارد که کاربران خود را به انتخاب های محدودی محدود کند و این آزادی عمل تا حدی عجیب است.

گوگل پیشنهاد می‌کند که کاربران در هر کامنت حداکثر از ۵ هشتگ استفاده کرده و در انتهای نظرات خود قرار دهند تا خواندن آنها برای کاربران نیز آسان‌تر باشد. به عنوان مثال اگر در رستورانی هستید که برای یک قرار شبانه یا صرف ناهار محل مناسبی برای خانواده‌هاست می‌توانید با هشتگ مربوطه این رستوران را به دیگران معرفی کرده و یا محل های مناسب دسترسی برای معلولان را با #ویلچر مشخص کنید.

این غول تکنولوزی تایید کرد که هشتگ زدن در گوگل مپس بیش از یک هفته است که در دستگاه های اندرویدی اجرا شده و تنها به اعضای برنامه راهنمای محلی Google Maps معرفی شده است. گوگل می‌گوید که برای استفاده از ویژگی جدید هشتگ در گوگل مپس تنها کافی است که روی لینک آن در بخش نظرات کلیک کنید و با این کار شما به لیستی از مکان هایی دسترسی دارید که دارای هشتگ مشابه هستند. هنوز زمان خاصی برای استفاده از ویژگی هشتگ در Google Maps برای سیستم عامل iOS یا وب اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *