دوربین های دیجیتالگجت و پوشیدنی

رونمایی DJI از دوربین گیمبال Osmo Pocket با قابلیت فیلمبرداری 4K

شرکت DJI سازنده پهپاد، از محصول جدید با نام Osmo Pocket رونمایی کرده که نوعی دوربین دارای گیمبال است که تصاویر بی لرزشی را حتی در هنگام حرکت تولید می‌کند. تا پیش از این شاهد چند نمونه از دستگاه‌های Osmo سخت این شرکت بودیم و حالا با یک دستگاه کوچک‌تر به نام DJI Osmo Pocket مواجه هستیم. این دستگاه یک دوربین کوچک است که در واقع رقیبی برای دوربین Hero 7 شرکت GoPro محسوب می شود. این محصول قرار است از 15 دسامبر با قیمت 349 دلار عرضه شود.

گجت Osmo Pocket دارای 4 اینچی بلندی و حدود 116 گرم وزن دارد. هنگامی که گجت را خاموش می کنید، دوربین قرار گرفته به سمت پایین آمده تا بخش های مختلف یکی شده تا به راحتی در جیب گذاشته شود. دوربین گیمبال Osmo Pocket از سنسور سه محوره 1/2.3 اینچی 12 مگاپیکسلی استفاده کرده و قادر به ضبط فیلم 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و سرعت 100 مگابیت بر ثانیه است. اوسمو پاکت همچنین قادر است تا 2 ساعت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه را برای کاربران به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر از این گجت جدید از دو میکرون برای ضبط صدا برخوردار است.

دوربین Osmo Pocket دارای نمایشگر 1 اینچی بوده که به کاربران اجازه می دهد تا شات های خود را تغییر یا از تنظیمات آن استفاده نمایند. کاربران همچنین می توانند با استفاده از پورت USB-C و یا آداپتور لایتینگ اپل، دوربین را به گوشی متصل کرده و با اپلیکیشن مخصوص شرکت، از دوربین استفاده نمایند. این دوربین همچنین قابلیت های پیشرفته ای نظیر ردیابی چهره و اشیا و تایم لپس و پانارومای خودکار را در خود گنجانده است. شرکت DJI قصد دارد که لوازم جانبی شامل کنترلر WiFi، ست فیلترهای ND، یک کیس ضدآب، یک آداپتور 3.5 میلی متری برای خروجی میکروفن برای دوربین عرضه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا