مایکروسافت به تازگی نسخه 3.1 اپلیکیشن یادداشت برداری Sticky Notes را با چند قابلیت جدید برای نسخه 1809 ویندوز 10 (به روز رسانی اکتبر 2018) و بالاتر کرد.

این نسخه ویژه اپلیکیشن، ویژگی های زیادی را از جمله یک مد کاملا تاریک همانند notes Charcoal یا یادداشت های ذغالی شامل می شود. این اپلیکیشن یادداشت برداری قدم‌های بزرگی برای بهبود وضعیت خود و بهره‌وری بهتر برداشته است و حتی از نسخه 3.0 به بعد با در دسترس قرار گرفتن در پلتفرم‌های مخلتف دسترسی به خود را آسان‌تر کرده است.

Sticky Notes 3.1 یک حالت تاریک کامل را ارائه می کند. این حالت تاریک بر پایه Charcoal notes که در نسخه 3.0 عرضه شده بود ساخته شده است؛ ویژگی ای که به کاربران اجازه می دهد تم تاریک را برای note انتخاب کنند.تم اپلیکیشن علاوه بر اینکه می تواند بین حالت روشن و تاریک به صورت جداگانه تغییر پیدا کند، همچنین می تواند به شکل مشابه تم ویندوز شما نیز دربیاید.

در نسخه 3.0 امکان همگام سازی یادداشت‌ها در این اپلیکیشن و امکان دسترسی به آن‌ها از طریق اپلیکیشن OneNote اندروید و iOS معرفی شد. این ویژگی در این نسخه بهبود‌هایی در زمینه عملکرد و پایداری داشته است و باعث می‌شود که اپلیکیشن با سرعت بیشتری همگام شود.

جالب است که ویژگی‌های خوبی که در هر نسخه به این اپلیکیشن اضافه می‌شود و ویژگی‌های بیشتری نیز در راه اند. این به‌روز‌رسانی هم اکنون از طریق استور مایکروسافت برای کاربران ویندوز 10 نسخه 1809 و بالاتر در دسترس است و از طریق این لینک می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *